luni, 19 septembrie 2011

Kinkade - un nou episod


Nu am inaintat asa de mult caci am intrat intr-o zona destul de complexa cu mai toate nuantele ingramadite in 5 patratele, 5 cm. Oricum pot sa spun ca am completat 3 colturi din goblen si ma mingai ca mai am unul. De fapt e un exercitiu psihologic, rapid spulberat de realitatea de pe pinza! Zic si eu ca prizionerii: nu mai am 5 ani de inchisoare mai am 4 ani si 11 luni!:)
De fapt mai am o gramada de lucru! (Pacat ca pe blog nu se posteaza smileys ar fi fost mai plastica prezentarea cu o fata disperata tragandu-se de par si urland in gura mare.) :)
Oricum am trecut de jumatate! (alta mingaiere)
Va iesi frumos insa pina atunci mai am de munca! 
Si ca sa nu cumva sa incercati imaginatia prea tare va arat si modelul deosebit creat de pictorul luminii: Thomas Kinkade!

Deer creek cottage sau Cabana Caprioarelor



2 comentarii:

  1. Ai lucrat cu spor, zic eu. Stiu ca este foarte greu, dar rezultatul va fi unul de exceptie.Foarte frumos, felicitari!

    RăspundețiȘtergere