vineri, 4 mai 2012

Miercurea fara cuvinte (37) ... de vineri

Dragilor, dupa cum stiti, am fost foarte ocupata si am pierdut trenul MFC de miercuri, insa scumpa de Carmen,  cu toate ca si ea e tare ocupata, mi-a facut rost de un bilet la expresul din seara de vineri. :) 
Ii multumesc din suflet pentru acest gest de vis ... facut in realitate si va prezint Miercurea fara cuvinte ... de vineri:







Multumesc Carmen!

25 de comentarii:

  1. Superbe imaginile, Melly! Nu mi-as fi putut inchipui, o prietenie adevarata, intr-o pisica si un canarus. Pur si simplu am ramas fara cuvinte si iti multumesc mult Melly, ca ai impartasit cu noi.
    O seara minunata iti doresc, cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos! Mi-a adus aminte de papagalul meu :| Sper că, acolo unde e el, să se distreze la fel cum se distrează şi cel de mai sus.

    RăspundețiȘtergere
  3. nu pot sa cred :) ce iubire mare acolo!!! superbe imagini....seara faina...

    RăspundețiȘtergere
  4. nu-ti vine sa crezi ca exista asemenea minuni pe lumea asta! :)) Cât sunt de scumpi! A-DO-RA-BILI! amândoi... adica, amântrei, ca si tu esti o dulce! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Queste fotografie sono meravigliose, il gattino e la cocorita che stanno giocando insieme, fantastico!! buona serata...ciao

    RăspundețiȘtergere
  6. Beautiful pictures from the cat and the bird

    RăspundețiȘtergere
  7. Am mai vazut pe un blog pisica si perusul. Sunt grozavi! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa ceva, mai rar! Dupa prima poza m-am intrebat daca nu cumva i se desteapta pisoiului instinctul de vanator :/ Dar m-am bucurat sa vad mai apoi ce prietenie frumoasa e intre ei :) Frumoase poze, dar mai ales frumoase modele!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doamne, cât sunt de drăgălaşi! Şi ce frumos este când se împrietenesc, mai ales atunci când crezi că nu este posibil!
    Foarte frumoase fotografii. Iar micii "prieteni necuvântători" sunt minunaţi!
    O sâmbătă frumoasă, Melly!

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoasa prietenie! Sunt superbe pozele! Multumesc Melly!

    RăspundețiȘtergere