luni, 22 octombrie 2012

Winslow Homer
















6 comentarii:

  1. Cuvintele palesc in fata frumusetii acestor lucrari! Superbe! Multumesc pentru delectare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase sunt lucrarile, Melly draga! Tare mult imi plac mie picturile in care se evidentiaza activitatile oamenilor. Nu am stiut acest artist. Sunt primele lucrari ale sale, pe care le vad aici, la tine si iti multumesc din tot sufletul meu, ca ni-l faci cunoscut! Eu te admir atat de mult, ca, mereu ne intampini cu, lucrari exceptionale si pe care nu le-am mai vazut!
    Te imbratisez cu mult drag!
    O seara minunata si-o noua saptamana binecuvantata iti doresc, Melly draga, cu mult drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pictura .. marea mea dragoste , iti multumesc pentru acest blog minunat , merita savurat ! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu multa bucurie te astept sa il descoperi oricand!
      Numai bine!
      Multumesc de vizita!

      Ștergere