joi, 3 ianuarie 2013

Paul Cezzane











9 comentarii:

  1. Buna dimineata, Custode (cum e la feminin?) al culorilor!

    RăspundețiȘtergere
  2. O, da. Un început de an încântător!
    Te îmbrăţişez cu drag, Melly.
    O zi uşoară (dacă începi serviciul)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De luni Anastasia, am avut o vacanta lunga, care a trecut foarte repede!
      Multumesc! Seara placuta!

      Ștergere
  3. Un pic mai "copilaros" stilul... dar desigur este doar opinia mea! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie imi plac liniile sale visatoare! :)
      Multumesc Minnie!

      Ștergere
  4. bland si cald acest pastel al culorilor...
    frumoase alegeri Melly :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata!
    Am comentat la Camille Pissaro! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai facut caci m-am razgandit asupra lui si am publicat in loc pe Claude Monet!

      Ștergere