vineri, 7 iunie 2013

Jurnalul unei femei simple 4

Despre Jurnalul unei femei simple , gasiti mai multe informatii aici si aici.   
                                     

Pentru astazi (data/ora) 07.06.2013, ora.  20,00

Afara ... inca mai picura.

Mă gândesc ... ca m-am aprovizionat cu citeva reviste de citit pe week-end  si-mi pare bine.
Locurile de unde invat ... de la batrineii mei. 
 

Sunt recunoscătoare pentru ... ca mi-a inflorit trandafirul daruit de sora mea.  Ii pierdusem locul in gradina si abia cind a inflorit am stiut unde e.
 
Din bucătărie ... am mincat un bors de fasole cu ceapa verde.

 
Cu ce sunt imbracata ... pijama, papuci si un pieptar.

Citesc ... deocamdata revista Lumea credintei.

 
Ceea ce astept (sper) ... ca duminica sa plec la Runc cu o colega (daca avem vreme buna, daca nu ... somn de voie).

Ce mai mesteresc ... sunt spre final cu felicitarea.
 

Ascult ... Joan Baez - One day at a time 
În casa ... miroase a paine prajita si ceai.

Unul dintre lucrurile mele preferate ... este cruciulita mea de lemn cu 2 fatete (Iisus pe cruce pe o parte si Maica Domnului cu Sf. Acoperamant in maini pe cealalta).
Unele planuri pentru sfârșitul săptămânii ... sa fac niste clatite cu gem de caise (de anul trecut). N-am mai mincat de-o vesnicie!

Va las spre auditie Joan Baez 

 

12 comentarii:

  1. Cât de simplu şi frumos!
    Mulţumesc, Melly, mi-ai bucurat dimineaţa!
    Sper să ai vreme bună de călătorit! :) pup
    weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea!
      Vremea insa se inrautateste si ploua necontenit! :(
      Week-end placut si tie, draga Ana!

      Ștergere
  2. Nu am uitat!:))
    Dar am fost si sunt tare ocupata!
    Mai dupa amiaza fac si eu jurnalul!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos jurnalul tau! Simplu, linistit si atat de frumos. Nimic nu se compara cu o zi tihnita, in propriul camin.

    O seara frumoasa, draga Melly!

    PS. Mi-a ramas gandul la borsul de fasole cu ceapa verde! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Alex!
      Sa nu ma certe sotia ta ca ti-am facut pofta de bors cu fasole! :))

      Ștergere
  4. Foarte frumos jurnalul tau. Imi place mult trandafirul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna dimineata, Melly ! M-am tinut de cuvant, prima pagina de jurnal a aparut deja !
    Iti multumesc pentru inspiratie , draga mea !
    Daca n-ai avut vreme de plimbare, sunt sigura ca ai terminat felicitarea. Poate o vedem si noi !
    Duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  6. Refacerea listei de bloguri tot pe 7 iunie, ora 20:00, s-a facut? :))

    RăspundețiȘtergere