sâmbătă, 19 octombrie 2013

Jurnalul unei femei simple (23)

Azi (ziua, ora) - 19.10.2013 ora aproape 9
Afara ... o zi superba de toamna, soare. Numai buna de facut treaba! Acusi incep!
Mă gândesc ... ca imi vin copiii, ... la cate mai sunt de facut pana atunci... pentru azi biblioteca si podeaua din camera lor ... la urma  o improspatare cu lavanda, ca sa dispara mirosul de detergenti specifici.
Din locurile de unde invatam ...de la oamenii din jur.
Sunt recunoscătoare pentru ... micile bucurii din fiecare zi: o crizantema zburlita, cafeaua facuta de tata, lumina intelegerii primita prin lecturi.
In bucătărie ... se pregateste deja pranzul pentru noi trei, la care voi adauga o prajitura cu visine. :)
Cu ce sunt imbracata ... fusta, maleta si sal alb.
Citesc ...Seminte duhovnicesti - un caiet al pr. Arsenie Boca
Ceea ce astept (sper) ...mai mult echilibru si liniste.
Ce mai mesteresc ...  cana cu flori de macese.
 Ascult ... tic-tac-ul calm si masurat al ceasului din biblioteca.
În casa ... harababura diminetilor fara griji. :)
Unul dintre lucrurile mele preferate ... serile linistite cu un ceai, lectura sau lucrul de mana.
Cici ... sta lungita pe fereastra, privind iuresul de frunze din gradina.
Unele planuri pentru week-end  ...  cat mai mult timp cu familia.
Aici este o imagine pe care am gândit să o împartasesc: 


Valea Uzului - Bacau - 2009

  Mai multe despre jurnal veti gasi la Taniusa


Va doresc un week- end linistit!
                                   

20 de comentarii:

  1. Bună dimineţa, draga mea Melly.
    vreau şi eu prăjitură.... :)
    Am deschis şi eu cartea de care spui, săptămâna trecută, şi mi s-a părut foate interesantă. Nu am apucat să o citesc, dar o am în plan.
    Cât îmi place expresia: "harababura dimineţilor fără griji"! :)
    Te îmbrăţişez cu mare drag, weekend cât mai plăcut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare drag te-as servi, draga mea! :)
      Multumesc de vizita!

      Ștergere
  2. Imaginea este superba.Multumim ca ne-ai impartasit-o.O seara frumoasa draga mea

    RăspundețiȘtergere
  3. O duminica frumoasa sa ai! Cu Cici, cu cafea, lectura si plimbari printre frunzele colorate de toamna...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoase dimineti fara griji ai! Imi place pagina ta de jurnal, e luminoasa si plina de speranta. O duminica binecuvantata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă şi atât de liniştită pagina ta de jurnal. Îţi doresc să ai mereu astfel de zile pline de pace sufletească. Frumoasă şi imaginea aleasă. Când eram copil am fost odată pe acolo şi mi-a plăcut mult.
    Îţi doresc o duminică senină şi cu bucurii! :-)

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti doresc sa-ti gasesti tot echilibru de care ai nevoie....:)
    Sa-ti fie toamna linistita!

    RăspundețiȘtergere
  7. A trecut inca o duminica. Parca am fi inaintea unui start de cursa, nu-mi place lunea deloc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie, dar duminica care o mai avem sa ne bucuram de ea!
      O zi frumoasa!

      Ștergere
  8. O atmosfera tihnita. Ai scris asa, din suflet, ca parca si eu ii astept pe copiii tai !
    Sa fiti sanatosi cu totii, draga Melly !

    RăspundețiȘtergere
  9. Atita pace raspindeste "harababura" din casuta ta draga Melly si cu o atita finete o descrii de parca as fi eu cea care priveste in jur Iti doresc astfel de zile frumoase tot restul vietii tale!

    RăspundețiȘtergere
  10. Sigur nu mai este, dar dupa o bucatica de prajitura tinjesc si eu! Sper ca ai avut parte de un week-end linistit si mai sper sa nu te fi epuizat curatenia din camera copiilor!
    Am sa caut si eu cartea pe care o citesti! A trecut ceva timp de cind nu am mai rasfoit o carte scrisa de parintele Arsenie! :)

    RăspundețiȘtergere