marți, 24 decembrie 2013

Jurnalul unei femei simple (31)

Pentru astazi (data/ora) 24.12.2013, ora.14.45 
Afara ... Dumnezeu a impodobit copacii cu promoroaca, ca o mangaiere pentru lipsa zapezii.  Mă gândesc ... ca e al doilea an cand am renuntat la bradul natural. Totusi mama a cumparat din piata o creanga si pe-aceasta am impodobit-o frumos. Acuma trebuie sa o pazesc de Cici! :) 
In bucătărie ... cozonacii sunt in cuptor, mai am de facut doar maioneza pentru salata. 
Cu ce sunt imbracata ... fusta de lana albastra, plover alb si o vesta bleu-ciel. 
Citesc ... gratie unei colege care mi-a imprumutat-o, Cararea imparatiei de pr. Arsenie Boca. O comoara de intelepciune!
Ceea ce astept ...  sa putem intra diseara in direct cu casa copiilor, sa vedem si noi venirea Mosului la Christian. Deja stim ce dar va primi de la Mos (fratele meu) si cu totii asteptam reactia lui Chris cand il va vedea. :) Pozne de oameni mari!
Ce mai mesteresc ... am terminat Floricelele si am luat o pauza de la cusut. 
Ascult ... e vremea colindelor!
Cel mai frumos dar primit ... venirea sorei mele din Franta! 
În casa ... Magia Craciunului a inceput sa-si imprastie vraja.

Va doresc un Craciun fericit si plin de bucurii! 


14 comentarii:

  1. Iti doresc un Craciun luminos, cu multe bucurii, cu daruri frumoase si veselie in casa! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea Melly, sa dea Domnul sa fie Craciunul acesta linistit si plin de dragoste si bucurie. Astept sa ne povestesti cum au iesit cozonaceii, dar si care a fost reactia fratelui la vederea surprizei!

    Craciun fericit si multe imbratisari! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarbatoare minunata si binecuvantata!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sarbatori cu bucurie, liniste sufleteasca si multe, multe rasete sa va dea Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  5. Craciun Binecuvantat iti doresc draga Melly!

    RăspundețiȘtergere
  6. Crăciun cu bucurie, draga mea! Domnul să vă binecuvinteze pe toţi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitări, Melly! Mă bucur că s-a întors sora ta!:) Cred că ați petrecut Crăciunul minunat!
    Vă pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sarbatori frumoase si vesele iti doresc, iar anul care vine sa-ti fie cel mai bun de pana acum! :*

    RăspundețiȘtergere