sâmbătă, 1 februarie 2014

Jurnalul unei femei simple (36)

Pentru astazi (data/ora) 1.02.2014, ora. 19,00
Mă gândesc ... la sarbatoarea de maine: Intampinarea Domnului.
Locurile de unde invat ... din propriile greseli cel mai adesea.
Sunt recunoscătoare pentru ... lumina ochilor cu ajutorul careia pot coase si citi.
Cu ce sunt imbracata ... pijamale si papuci de casa.
Citesc ...  reviste, bloguri, carti.  
Ceea ce astept (sper) ... ca maine sa fac o plimbare pe cheiul Bistritei sa vad cercul de gheata. 
În camera ...se aude TV-ul, mama se uita la Teleenciclopedia.   
Ce mai mesteresc - saptamana asta am lucrat la Maci.
Cici - e o scumpa si o dulce. Cand cos vine si se-aseaza pe picioarele mele urmarind acul plina de curiozitate si nu odata m-a lasat fara ata in ac.
 Un citat care imi place ... 
Vrei sa cunosti lumea? 
Priveste-o de aproape! 
Vrei sa-ti placa?
Priveste-o de departe. 
(I.L. Caragiale)





 Taniusa ne gazduieste jurnalul in fiecare saptamana!
Va doresc tuturor o duminica placuta!

19 comentarii:

  1. Beautiful poppy and gorgeous CiCi

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e ca iei si aparatul de fotografiat maine la "cercul de gheata"?!
    Cici este o frumoasa, asa sta si motanul meu cand ma asez pe canapea, uneori se aseaza între mine si sotul meu! Ti-am spus ca zice "mama" motanul meu? :)))
    Duminica frumoasa Melly draga!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu mi-ai spus! Neaparat trebuie sa faci un filmulet cu el.:)
      Multumesc Minnie!

      Ștergere
  3. Duminica placuta sa ai si plimbare linistita pe malul Bistritei!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună dimineaţa, draga mea.
    Interesant fenomen -cercul de gheaţă-. Au explicat în vreun fel apariţia lui pe Bistriţa, căci mi-e greu să cred că a îngheţat întâi în mijloc!!!! Oricum este frumos de privit :)

    Foarte frumoşi macii, adorabili! :) abia aştept să văd lucrarea terminată!
    Te pup, Melly, duminică cât mai plăcută, draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumoasă şi liniştită pagină de jurnal. Îmi închipui ce "ajutor" ai din partea lui Cici, la cusut! Sunt superbi macii la care lucrezi. Cred că o să ni-i arăţi când îi vei termina. Şi poze de la plimbarea pe cheiul Bistriţei!
    O duminică frumoasă, dragă Melly! :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cand vor fi gata macii cu bucurie o sa vi-i arat!
      Multumesc mult Alex!

      Ștergere
  6. ca de obicei jurnalul tău e plin de căldură sufletească ! frumoase vorbe de la Caragiale! îţi doresc multă sănătate şi o duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc la fel si tie draga mea!
      Felicitari ca ai castigat give away-ul de la Corina!
      Abia astept sa-ti vad goblenul in lucru! :)

      Ștergere
    2. mulţumesc pentru cuvintele frumoase adresate!
      o să lucrez cu drag la goblen!
      o să fie mai greu cu fotografierea!

      Ștergere
    3. Nu ai camera web la calculator?

      Ștergere
    4. ba da! dar nu cred că o să fie o fotografie frumoasă!

      Ștergere
  7. Macii ies superbi, iar pisicuta este o minunata. Sa ai o saptamana plina de spor;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Este tare frumos modelul cu macii! O săptămână cu spor!

    RăspundețiȘtergere